Tuesday, October 13, 2009

French driver Arnaud Kozlinski won the Super KF World Championship in Macau 法國車手Arnaud Kozlinski勇奪2009世界小型賽車冠軍 (法国车手Arnaud Kozlinski勇夺2009世界小型赛车冠军)

Pic Source : kartcom
Photobucket

The French driver Arnaud Kozlinski has just won the Super KF World Championship in Macau - the first ever World Karting Championship staging in Asia. Kozlinski dominated the racing world by winning the pre-final in the dry, three days after his 28th birthday, the Frenchman took victory in the final dispite rain beginning to fall shortly after the start of the race. Arnaud Kozlinski is also the first French World Champion in the premier class of karting. The race was halted after 75% of the race distance had been covered due to the weather condition. In this race, Aaro Vainio from Finland infiltrated into 2nd position and Manuel Renaudie from UK followed in 3rd position.


CIK-FIA世界小型賽車錦標賽首次登陸亞洲, 在澳門舉行的決戰因天雨關系提前五圈結束, 但無損賽事的激烈程度。 排頭位出賽的法國車手Arnaud Kozlinski在激戰中擊敗一眾強敵榮登 2009 CIK-FIA 世界小型賽車錦標賽冠軍寶座。 芬蘭車手Aaro Vainio以短距離落敗屈居亞軍, 英國車手Ben Hanley第三名。

Arnaud Kozlinski成為首位贏得最高級別小型賽車比賽Super KF冠軍的法國車手, 這位28歲的好手周四度過28歲生日, 他很興奮能在澳門稱王: "2006年我先在日本世界盃稱王, 再在澳門摘下世錦賽桂冠, 亞洲真是我的『福地』" "這實在難以置信。 開始下雨後, 我知道比賽會很漫長而且難以應付, 我更不容犯錯。 幸好Aaro Vainio在我前面, 他為我引路, 我們成功避過麻煩, 後來我成功超越他取得領先。"

0 Comments:

© blogger beta templates | Tech Blog